Friday 23 March 2012

friends!!

kali ni aku nak cakap sikit about friends.. semua orang ada kawan kan.. tak kira la sahabat ke, kawan baik ke, bff ke.. semua tu masih lagi di bawah lembayung kata iaitu 'KAWAN' or dalam bahasa omputihnya 'FRIEND'.. aku ada ramai kawan, macam2 jenis ada.. pelbagai ragam and kerenah yang aku dapat tengok dari kawan2 aku ni... hahha... macam2 peel.... kadang2 aku fikir kan, diorang ni sometimes boleh buat kepala aku serabut, happy,  gila... actually diorang ni banyak sangat membantu aku dalam mengenal erti apa itu kehidupan atau bahasa saintifiknya LIFE.. tanpa diorang yang selalu membikin hidup aku happening, mesti life aku dull and tak best... thanks to all  my friends, especially HARODANI, and penghuni le jardine... without korang aku rasa hidup aku sunyi dohhh!!!!.............. aku tahu aku banyak buat salah kat korang, and aku mintak maaf sangat2.... harap2 korang boleh maafkan aku..... bukan apa, no human perfect, masin2 ada buat kesalahan dan kesilapan.... sorry gak sebab terlalu menyusahkan hidup korang terutamanya amy razdwan, n amy... sorry girls.... by the way, aku akhiri ucapan ini dengan aku sayang korang semua and aku bersyukur sangat sebab ada kawan macam korang.... i love u all damn much!!!!

No comments:

Post a Comment