Sunday 18 March 2012

bersawang!!!

Ya Allah... dah berabad lamanya aku tak update blog aku ni... cube tengok tu.... labah2 dah buat sarang.. jap ea.. nak sapu jap... sroohh..sroohhh...srooohh... haaa!!! bersih pun.... ermmm.... selamat tahun 2012.. hahahah walaupun dah terlambat tapi apakan daya... jari aku ni tetap nak taip jugak ucapan selamat tu.... semoga 2012 memberi 1001 kebaikan untuk diri kita semua dan lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya.. amin... adoi!!!.... sekarang ni dah bulan berapa?? owh.. da bulan 3 ea... hahaha... maknanya aku dah nak masuk 3 bulan menjalani bahtera sem3.. bila la nak habis ea belajar ni... actually banyak cerita yang terjadi sepanjang aku tak update blog aku ni... tapi nanti2 lah aku cerita..... aku update blog ni untuk hari ni pun semata mata nak bersihkan blog aku yang bersawang ni.... next time kita cerita k.... adiossss!!!

No comments:

Post a Comment