Tuesday 20 March 2012

HILANG!!!

semalam hari yang paling sial.... aku hilangkan fon ema.. adusss... samsung pulak tu..... samsung tu dia beli pakai duit dia sendiri dengan harga 700 lebih... adoi!!!!! mana aku nak cari duit banyak tu untuk ganti balik fon dia.... aku sendirir tak mampu nak beli fon yang mahal macam tu... sedih kot.. aku rasa bersalah sangat.. mungkin semua tu salah aku.. aku pun tak pasti... memang aku nangis teresak esak semalam... nasib baik ada amy.. dia yang tolong tenangkan aku dengan mendendang lagu safe and sound sampai aku tertidur,.. thanks kawan.. and sekarang ni aku rasa tertekan gila.. rasa macam nak terjun bangunan pun bila tiap kali diorang sebut psal fon yang hilang tu.. please kawan, help me...!!! don't talk about it again.. i know it's my fault and you can put the blame on me.. eh.. macam lagu akon pulak... but i mean it.. tolong jangan sebut lagi pasal fon tu.. apa yang aku tau, aku akan ganti balik fon tu dalam apa jua cara... cuma sama ada cepat atau lambat.. sebab aku tak berduit and tak kaya macam korang semua.... once again, sorry ema.. aku betul2 tak sengaja...

2 comments: