Tuesday 25 December 2012

salam musim tengkujuh. #eh..

 assalamualaikum semua.. kah kah kah kah,, sudah sekian lama tak menjengah blog ni, sehingga la ada sorang hamba Allah, post link blog aku ni kat wall fb aku sendiri.. kelakau.. malu seyh bila ada orang baca blog aku.. lupe pulak, aku sendiri yang taruk link tu kat info fb.. apedaaaa... k la.. ni nak cite yang sebenarnya,,,..

hari berganti hari, bulan berganti bulan.. pejam celik, pejam celik, dah nak sampai penghujung tahun 2012.. alhamdulillah.. hope, segala azam untuk tahun 2012 ni, tercapai la hendaknye.. tak gitu.... ?? ekekekeke.. masalahnya, aku ni semua azam aku tak tercapai... acaner tu? aku tak boleh nak buat azam baru memandangkan azam yang lepas2 pun tak tertunai lagi..

kawan2 sekalian,
 sepanjang tahun 2012 ni, macam2 benda dah jadikan.. pahit manis, suka duka. semua lengkap.. macam tu jugak dengan aku.. dah banyak aku dapat dari tahn 2012 ni.. pengajaran yang cukup bererti bagi aku.. tak kan mampu nak dibandingkan dengan emas atau permata.. ececcecece.. ma selalu cakap, jadikan pengalaman yang lepas sebagai cikgu yang paling setia dalam hidup kita, belajar sesuatu dari pengalaman tu, jangan sia2 kan.. membazir..

ni nak habaq mai,
 live your live, don't u ever waste it,.. enjoy every moment in ur life.. tinggalkan semua perkara yang menyedihkan namun ambil pengajaran darinye... okay..?

tu je dulu setakat ni. mungkin ni permulaan untuk aku bergiat balik dalam penulisan blog.. insyaAllah, kalau aku ada kelapangan...


ToMySayang,
Happy 3rd Anniversary.. saya harap cinta kita kekal.. saya sayang awak kerana Allah Taala.. semoga kita disatukan jugak atas kehendak Dia.. ILoveYouWithAllMyHeart <3

No comments:

Post a Comment